Event systemen voor congressen en evenementen

Het registeren van deelnemers aan een event kan een tijdrovende klus zijn, helemaal wanneer dit nog met de hand wordt gedaan. Het online registreren van jouw deelnemers met een event registratiesysteem biedt dan uitkomst. D-sign heeft een modulair event registratiesysteem ontwikkeld wat een snelle en eenvoudige online registratie voor jouw event mogelijk maakt.

Online event registratiesysteem
Met een online event registratiesysteem kan eenvoudig informatie worden vastgelegd en beheerd. De gegevens van alle deelnemers zijn binnen dit event registratiesysteem overzichtelijk op één plek verzameld, zodat je altijd en overal inzicht hebt in de status van alle deelnemers. Ons registratiesysteem is per event in te richten, zodat elke oplossing voor jou maatwerk betekent. Het is daarom geschikt voor registraties van kleine tot grote evenementen en congressen.

De voordelen van online registratie
De voordelen van online registreren met het event registratiesysteem van D-sign is duidelijk zichtbaar voor jou als organisator, maar ook de deelnemers profiteren van het gemak waarmee zichzelf kunnen inschrijven. De voordelen overzichtelijk op een rij:

  • Je bespaart tijd die je als ondernemer goed kunt gebruiken
  • Alle ingevulde informatie staat automatisch in een overzicht
  • Je informatie is altijd up-to-date
  • Je kunt eenvoudig herinneringen sturen naar geregistreerde deelnemers en exports draaien naar bijvoorbeeld Excel
  • Mogelijkheid om deelnemers direct online te laten betalen
  • Deelnemers ervaren zelf ook het gemak van snelle online registratie en kunnen eventueel hun gegevens op een later moment nog aanvullen/wijzigen
  • Badges kunnen worden uitgedraaid
  • Uitnodigingen/toegangspassen kunnen een unieke barcode of qr-code bevatten, handig voor het scannen van aanwezigheid

Online registreren, hoe werkt het?
Met ons event registratiesysteem melden deelnemers zich via een digitaal aanmeldformulier aan en krijgen na registratie automatisch een e-mail bevestiging. Ook is het mogelijk om online betalingen te accepteren via het registratiesysteem, wel zo handig voor de financiële administratie. Je kunt zelf alle ingevulde gegevens beheren, wijzigen en exporteren. Naar een Excel overzicht of e-mailbevestiging bijvoorbeeld. Het enige wat jij hoeft te doen is het event te organiseren, naar de registratie van deelnemers heb je verder geen omkijken meer!

Online registratie via mobiel
De registratiemodules zijn ook beschikbaar voor mobiele sites. De registratie wordt geheel aangepast op de mobiele gebruiker, om de registratie zo soepel mogelijk te laten verlopen. Ook is het mogelijk om een aparte app voor mobiel te ontwikkelen voor de registratie van grote evenementen en congressen.

Uitbreiding event registratiesysteem
Ons modulaire registratiesysteem bestaat uit een basismodule, dat onbeperkt uitgebreid kan worden met op maat gemaakte modules en functionaliteiten. Voorbeelden van deze aanvullende opties:

  • Lay-out zelf indelen
  • Invulvelden wijzigen
  • Koppeling met diverse betaalmethodes zoals; Ogone, Buckaroo, Adyen
  • E-mailbevestiging (eventueel met PDF factuur)
  • Gegevens deelnemers aanpassen
  • Export naar Excel (via het maatwerk CMS)
  • Workshops, activiteiten, agenda, etc. met online aanmelden en maximum beschikbaarheid
  • Allotment (voor hotels en appartementen)
  • Badges
  • Tafelbezetting
  • Toegangscontrole
  • Update e-mails
  • E-mail tracking

Door het toevoegen van één of meerdere opties kun je jouw eigen registratiesysteem samenstellen, afhankelijk van wat er nodig is voor een optimale bezoekersregistratie en vlekkeloze follow-up.

Wil je meer weten over de mogelijkheden die er zijn om een efficiënt online registratiesysteem voor jouw event in te richten? Neem contact met ons op via 020-4276575, we vertellen je er graag meer over!

Webdevelopment

Naar boven